Update

Måste ju säga att mitt favvo-program (och kanske det enda jag följer) är En annan del av Köping. Goare människor får man leta efter. Är sååå roligt, sitter alltid och skrattar högt när jag ser det!

Nu sitter jag o ser Robinson-finalen, och som vanligt är jag dålig på att bara se. Måste ju sätta igång datorn och kolla då och då...beroende? Javisst...jag erkänner. Alvin satt faktiskt uppe med mig till kl 21 ca. Han vaknade ju vid 9 någongång i morse, så han var inte så trött den vanliga läggdags-tiden...Han har haft en släng magsjuka och feber. Varit mer eller mindre dålig sedan ons kväll. Stackars. Och själv är jag förkyld. Haft en rätt händelsefattig, men helt okej helg.

Nu laddar jag mest för 12 o 13e feb. En underbar gammal klasskompis har fixat så vi ska se Deportees, Johnossi och the man, the myth, the legend..mr T...Herr Thåström himself. Längtar så jag dööööööööör! Ska bli heeelt underbart!

Nästa helg kommer nog oxå innehålla lite godbitar...förhoppningsvis Snabba Cash på fredag och lördag lite vin..men bara liiite, för ska som sagt ladda till helgen efter :-D

Har länge tänkt på vad jag vill ha..men har nog mest kommit fram till vad jag INTE vill ha:
*En mammas pojke
*En strulig pojke
*En oärlig pojke
*En känslokall pojke
*En snål pojke
*En pojke som inte vet vad han vill
*En tråkig pojke
*En pojke

Så alla ni män som inte passar in på listan ovan, är välkomna att höra av er :-) Jag vet iaf någon där ute som inte kan benämnas som något i listan ovan

Ha en mysig kväll!











Kommentarer
Postat av: Anonym

en flicka då? :)

2010-02-20 @ 22:14:48
Postat av: RK

Du glömde;



*En pojke som spelar tv-spel



/RK ;)

2010-09-29 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0