Love love love

Idag kommer min älskade skatt hem. Och han ska vara hos mamma i 1½ vecka. Underbart!!




Igår blev en lugn tisdagskväll i min ensamhet, fast hade ju såklart datorn som sällskap :-) Sov ut ordentligt idag...sååå skönt. Nu ska jag bara torka golven, sen gå ut till återvinningen, sen kommer Alvin. Undrar vad vi ska hitta på idag. Nåt förslag? Är ju sååå kallt ute.

Nu är jag iaf långledig. Jobbar inte förrän på måndag. Mamma kommer hit på lördag, blir trevligt.

Har inte så mycket att skriva faktiskt. Livet är som vanligt...berg-o-dal-bana ;-) Man börjar bli van.

Kram


Dagens låttips Wheels - Foo Fighters

Kommentarer
Postat av: Maria

Leos? Aquarena? :-) Hoppas ni får mysigt vad ni än gör :-)

2010-01-06 @ 12:47:55
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0