Karma

Idag har varit en kaotisk, men rätt rolig dag! Tur man jobbar med någon som är som en själv till stor del. Har fått mycket gjort idag, även om allt ännu är långt ifrån klart.
 Efter 9½timmars dagen + ½timmes lunch, blev det middag på Great Eastern med en god vän. Mycket surr och MYCKET mat. Mår rent illa nu! Tänkte inte ta buffé..men servitören kunde varken engelska eller svenska! Jag frågade på min perfeeeekta (hmm) engelska om kyckling o jordnötsås var "filé or thigh", men servitöret fattade noll och visade ett litet block med små blad...hm....ibland fungerar inte ens teckenspråk. Efter okontrollerat skrattanfall från oss, valde jag buffé.

Har tänkt OTROOOOLIGT mycket idag...jag säger bara KARMA. Behandla andra så som du själv vill bli behandlad. Det är ett bra motto :-)

Dagens låttips (är i Thåströms våld just nu) Alla vill till himmelen - Thåström

saknar...
(bilden har inget med texten att göra)


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vad kul det var, när han visade papperslapparna, ha ha, länge sen jag skrattade så där mycket, tack för en fin kväll!!!

2010-01-04 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0