Awakening

Nu börjar tanten vakna till liv...Mycket jag vill göra! Tänkte göra en lista, så alla ni som läser vet vad ni ska göra för mig, för att göra mig glad :-D hehe

Jag vill:

Måla om min hall, vit.
Dra alla kablar så att dom INTE SYNS
Köpa byrå/skänk + snygg lampa till hallen
Sätta upp min hatthylla
Sätta upp min fina "text", på nån vägg, som jag fick av Tove. "Love to live and live to love"
Köpa en sängram
Åka till Krakow eller Prag i april
Åka en vecka till varmare breddgrader, i maj/juni
Bli utbjuden på middag på restaurang
Bli kär
Bli vältränad
Bli 4kg lättare
Att någon lagar min stationära dator och fixar någon snygg lösning så jag kan ha den i sovrummet för att se serier
Att någon tvättar min bil
Att någon hjälper mig planera århundradets 30-årsfest
Göra om mitt badrum (klinker på golvet m.m)
Se Thåström och Johnossi i Sundsvall den 13e feb
Se Snabba Cash
Se Luftslottet som sprängdes
Att det ska ordna sig för en familj som står mig nära
Köpa ny taklampa till köket
Köpa nytt köksbord o stolar

Hoppas hinna bocka av allt detta innan sommaren :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0