Another year has past

Nu har storhelgerna kommit och passerat...Nu börjar ett nytt år och överallt börjar människor hoppas och tro, att det innebär förändring, nystart, nya möjligheter. Just idag känns det som att detta året inte kommer att vara så stor skillnad mot förra...Men även jag har väl önskat hoppats och trott, att 2010 blir bättre. Detta är vad jag önskar av 2010:

* Styrka - styrkan att komma ihåg vad jag lärt mig, för att jag ska må bra och inte stressa och tänka för mycket. Lägga energin på rätt saker, och rätt människor.

* Kärlek - självklart önskar jag mig själv kärlek. Men även om det inte kommer från det manliga könet, så är jag glad att jag har andra runt omkring mig som kan ge mig kärlek och värme. Min kära familj, mina vänner.

* Lycka - för att jag ska kunna uppnå lycka måste jag sluta tänka på allt jag inte har. Jag måste värdesätta alla guldklimpar i min omgivning och jag måste lära mig att ta för mig. Ta för mig av livet och allt vad det har att ge. Det är något man själv måste ta tag i. Ingen annan kommer dra iväg en på äventyr och upplevelser. Det får jag nog se till att jag själv gör.

Jag har läst många bloggar där 2009 summeras. Jag lämnar 2009 och kliver in i 2010, med mig tänker jag bara ha de bra minnena från förra året...så det så...

Dagens låttips Karenina - Thåström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0