TYPISKT!

Det är sååå typiskt mig. Så fort jag bestämmer mig för att äta nyttigare (jo det händer ofta, men håller det sällan en längre tid) så blir jag sådär hyyypersugen på allt som inte är nyttigt. Jag äter ju helt okej annars också...inte äter jag chips och dipp och snickers och daimglass varje kväll. Men det är JUST sånt som jag går runt och är sugen på, JÄMT, när jag har sagt till mig själv att äta rätt. Men nu ska jag verkligen försöka få in det här i min dagliga mat-rutin. Att äta olika grönsaker till varje rätt och äta mer bär och frukt och mindre pasta/bröd/ris. Ja ja...jag får ju lyxa en gång i veckan. Får se fram emot den dagen :-)

Alvin har lärt sig cykla utan stödhjul. Visst är väl det rätt bra för att vara nyss fyllda 3?? Jag är i alla fall storm-impad...kan det bero på att jag är lite partisk vad gäller den duktige cyklisten ;-)

Inget nytt vad gäller det nya...damn...Vill ha nåt kul och bra i mitt liv nu! Vill ha lite förändring. Jag gillar förändringar...blir lätt uttråkad. Även om förändringarna oftast gör mig hyperstressad, så mår jag inte så bra när livet bara går på rutin och inget händer...

Längtar till helgen. Ska träffa en "gammal bekant". Var ett tag sen vi sågs nu och jag ser verkligen fram emot dennes sällskap. Det gör Alvin också.

Lev livet idag, det går inte i repris...ha en mysig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0