Tankar

Pratat med en kär väninna ikväll...vi är i samma sits fast i olika tidsstadier kan man säga. Men känslorna vi känner är nog rätt lika på många plan. Men vi måste vara starka! Vi har ju det mest underbara i världen, barn! Man får leva för dom och sina vänner. Det jag saknar är nog min familj, att ha dom nära. Är nog DET jag saknar när jag tänker efter! Klart jag har vänner, men blod är ju faktiskt tjockare än vatten. Ibland behöver man det där tjocka...

Idag har jag i alla fall kommit fram till att jag blivit såå mycket piggare av min nya kost! D.v.s mer grönsaker och nyttigheter. Plus i kanten för energin!

I morgon är det torsdag, vilket innebär: SNART HELG! Ska bli så underbart att få umgås med Alvin hela dagar utan stress. Leka och hälsa på vänner, kanske ta en tur till Leos. Blir härligt....

Nu ska jag se lite på Idol, är ju från Umeå ikväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0