Sunday...

Jag är rolig...eller inte! Skulle rensa ur garderoben...det har jag gjort. Sen skulle jag dammsuga, det har jag inte gjort. För när jag ska dammsuga så kommer jag på att det finns ju miljoner andra grejer att fixa med istället! T ex sätta upp nya tavlor i Alvins rum. Och byta plats på de gamla. Skruva ihop en byrå. Pressa ut en affisch så att den går att sätta upp sedan. Stryka en duk. Sätta igång en tvättmaskin. Sätta sig i soffan och skriva blogg. Såhär kommer det fortsätta till klockan är ca 19:30. Då kommer jag på att jag MÅSTE dammsuga NU, annars blir det för sent. Och det kommer kännas superjobbigt och tråkigt. Det här är sååå typiskt mig. Skjut det tråkiga framför dig så långt det bara går. Istället borde jag ju dammsuga först av allt så jag slipper tänka på det. Och sen se hur mycket annat roligt jag hinner göra till kl 20. Vi får se hur det blir...jag röstar på det andra, men blir nog tyvärr scenario no 1.

Igår gjorde vi god mat och spelade Wii. Jag vann förstås STORT i bowling, som den naturtalang jag är på tv spel. Vi behöver inte nämna boxningen...det är bowling som räknas! Blev en supertidig kväll för mig, då jag har förkylning i kroppen och behöver min skönhetssömn. Varför heter det skönhetssömn?? Inte fasen blir jag snyggare efter jag sovit!

I morgon kommer Alvin hem...gud vad jag längtar! Tänk att få ha honom här jämt...Men nu är vi ju två som delar på underverket och då blir det ju såhär...

Nu går jag och dammsuger, NOT!

Ha en skön söndag. Det ska jag ha...sen. Pussinuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0