Söndagsmys

Solen lyser på ett sånt där "höstigt" vis. Jag gillar hösten...iaf såhär i början. När träden skiftar färg och solen lyser. Sen blir det bara ett grått mörker till snön kommer...Men men. Lev här o nu och njut! Mitt nya motto :-)

Jag och Alvin har nyss kommit hem från en tripp till stan. Självklart tog vi bussen. Alvin tycker det är så roligt att åka buss, särskilt om mamma låtsas att varje kurva och backe är skräckinjagande, då blir det extra skojigt.
Vi shoppade i alla fall skor, både mor och son. Alvin köpte sig en liiiiten motorcykel också. Det blev även en muffins i MVG. Mycket trevligt. Tråkigt att han ska till sin pappa i morgon bara...önskade att man fick mer av lill-skatten. Nu är livet såhär och har varit i två år, men man vänjer sig aldrig riktigt att vara "ensam" varannan vecka.

Vet inte vad kvällen har att erbjuda. Antar att vi kör igång lite "ler-bak" eller något sånt. Kanske se lite Peter Pan- Return to Neverland. Rätt mysig film :-)

I morgon är det jobb igen. Varför går helgen sååå fort och vardagen mycket mer långsamt...Kanske för att det skiljer ett antal dagar... Men men. Den här veckan ser jag faktiskt fram emot! Ett erbjudande väntar och det ska bli spännande att se vad det innehåller mer exakt! Sen så jobbar jag ju bara till tors, då jag åker till Sthlm.

Over and out...see ya later


Kommentarer
Postat av: Maria

Hösten e bäst, så är det bara :-D

2009-09-06 @ 15:10:04
URL: http://lillkrakan.blogspot.com/
Postat av: Ramona Johansson

Hej! Ramona här... är det ok om jag lägger in din blogg på min topplista i min blogg? Alltid lika skoj m nya bloggare man känner vid... =) Ha det gott!// ramsan.

2009-09-06 @ 15:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0