Sköna lördag

Ska börja med att säga att jag får återkomma i frågan om spöken. Vågar inte ens skriva om det såhär på kvällskvisten...Kan iaf säga att Alvin berättat idag att han sett en gammal tant i hans rum och i mitt rum...INGE KUUUL!

Igår kväll hade vi myskväll jag o Alvin. Han käkade popcorn och jag en hårdbrödmacka med skinka hahahaha! Vi såg Return to Neverland, en mycket spännande rulle.

Idag har vi varit o shoppat lite, sen efter lunch och tupplur drog vi en sväng till Leos. Tog med oss min "gamle bekant". Var supertrevligt, men vid middagen blev Alvin plötsligt febrig. Blev inte så mycket gjort när vi kom hem förutom att han fick välling sen gick han och la sig lillskrutten. Hoppas han mår bättre i morgon och att vädret blir bra så vi kan ut och skejta. Han är kingen på skateboard (som vanligt inte partisk),

På måndag väntar nyheter. Längtar...gillar inte att vänta...men nu är det snart slut på väntan!

Min kväll (efter Alvins sänggående) har bestått av att se Här är ditt liv (på SVT Play), med Micke Persbrandt. Till detta åt jag lite daimglass vid tända ljus. En helt okej lördagskväll faktiskt.

Nu ska jag gå och lägga mig som värsta pensionären kl 22 på en lördagskväll. Men hör och häpna, jag ska inte sova! Jag var nämligen på Ica Maxi idag och hamnade i himmelriket. Nä inte riktigt, men nästan! Fick nämligen se att Camilla Läckberg givit ut en ny bok! Den sjunde i serien om Fjällbacka (tror det var den sjunde...) Var ju bara TVUNGEN att köpa boken. Har ju läst alla andra och tycker dom är superbra. Så jag tror jag lägger Flyga Drake ¨på is en stund och lusläser denna Fyrvaktaren istället...

Ha en supertrevlig lördagskväll. Ät mycket chips och dipp för mig, drick mycket cola eller ta ett glas vin, för mig. Så hörs vi en annan dag.

Over and out

Feelings, getting stronger in the dark-Moneybrother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0