Nedräkning

I morgon bär det ner till storstaden. Ska bli så skönt med miljöombyte. Har ju dessutom tänkt hitta min dröm-man där nere...SKOOOJAAAR! Inga karlar. Bara vänner och skoj. Blir utgång på fredag och Grönan på lördag. Självklart shopping på dagen på lördag :-)

Har inte fått något slutligt erbjudande ännu, är kaotiskt läge just nu så jag förstår om det dröjer till nästa vecka. Synd bara att man har tålamod NOLL...hatar när saker inte blir "färdiga". Vill sätta stämpeln "closed" på och sen gå vidare. Sån är jag och kommer alltid att vara. Synd bara att inte alla är så.

Nu sitter jag o stressar livet ur mig medan jag äter och bloggar. Typiskt mig det också....När ska jag lära mig! Jag har ju packat. Det är städat. Tvätten är vikt. Men jag kaaanske ska se film ikväll, ett kvarter bort...och då måste jag ju stressa?? Eller kanske inte. Ta ett djupt andetag...

Blev en bra dag på jobbet idag...blir alltid det...ibland...när det blir som...idag. Kan leva länge på det haha! Vad hände med att "gå vidare" och allt det där. Jaja. Titta skadar ju ingen!

Nä nu ska jag ta o sätta igång diskmaskinen...jag har ju SAGT att det här inte kommer bli nån spännande blogg...man får skylla sig själv om man kastar bort tid på att läsa om mitt vardagliga trista liv, hihi!

Sköt om er! Puss!

Kommentarer
Postat av: Tessah

va roligt att du börjat blogga ju :)

2009-09-10 @ 09:58:07
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0