Känslodag

Det här hade jag ALDRIG trott...Var 110% säker på att det INTE skulle bli såhär. Att jag skulle stå inför detta beslut. Jag borde känna mig stolt och tacksam, men det blev bara för mycket. Nu står jag här och har NOLL aning om hur jag ska göra...och ska väl lämna besked i morgon. HJÄLP mig någon! Alla säger "följ ditt hjärta". Men jag har ingen kontakt med något hjärta ELLER hjärna just nu...allt känns bara förvirrat och jobbigt. Har en känsla av att morgondagen kommer bli lika tuff....

Kommentarer
Postat av: Thomas Sverker

Kära Jlo....du kan inte göra såhär mot oss... lusläser bloggen i förtvivlade försök att förstå vad du står inför men ack......När kommer svaret ?



Hoppas du och guldklimpen har det bra ! Thomas

2009-09-28 @ 21:11:43
URL: http://www.jets.nu
Postat av: A

Handlar det om en flytt el. miljöombyte.....

gissar att det handlar om ett nytt jobb på annan ort?

2009-09-29 @ 15:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0