Huvudbry!

Väntat väntat och åter väntat...fick ett slutligt datum...fredag. Då händer det. Men idag hände det också! Och det gjorde att jag inte kan sluta tänka...Vill jag eller vill jag inte. Vad vill jag? Vad vill jag inte? För och nackdelar. Är ärad såklart! Men det gjorde det hela mycket mer besvärligt! Får se på fredag...men jag anar hur det kommer sluta. Och det är nog det bästa. Måste tänka på mitt bästa. Tänka på framtiden....

Jag gillar inte att sova längre...för jag kan inte sova! Nyss åkte garderobsdörren upp på vid gavel i sovrummet. Är detta normalt? NEJ! Det kan inte vara det...är jag dömd till att för alltid vara sömnlös nu? Usch...Och inte kan jag läsa min nya Läckberg heller, för den skulle ju såklart handla om spöken. Man har ju tur ibland....eller inte.

Den här veckan har jag inte fått mycket gjort hemma. I morgon borde jag sätta fart...vika sista tvätten och dona lite. Får se hur det blir. Ge mig en spark i baken någon!

Trivs i alla fall på jobbet, eller jobben rättare sagt. Det flyter på bra. Lugnt på ena och kaos på andra haha! Omväxling förnöjer.

Har inte så mycket tankar längre...är väl rätt nöjd med tillvaron tror jag. Just nu i alla fall. Just den här timmen/minuten/sekunden i alla fall. Föruom tant spöke så.

Ha en mysig kväll

Lyssna på Happy med Leona Lewis, kanske en av dagens bästa låtar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0