Dyrt att bli smal

Varför ska det bli dyrare att köpa mat som är nyttig och bra?!! Lätt irriterad. Men det struntar jag i just nu. Jag har köpt hem massor med god o nyttiga grejer och tänker du börja mitt nya liv. Tänker inte vara förkyld och hängig hela hösten. VÅGA VÄGRA SNORA!

Känner mig lite som i dvala just nu. Hade som ett litet lyckorus förra veckan, men det har som avtagit. Beslut som inte ännu kan fattas utan som bara maler i tankarna. Försöker lägga det på is tills det finns nåt konkret. Många tankar om andra saker som jag lovat mig själv att glömma...glömma för gott! Men men...mitt liv i ett nötskal.

Jag är i alla fall glad att Alvin är hemma. Han tar ju som upp all tid, så man har mindre tid att tänka på saker som inte inte BORDE tänka på.

Var rätt tråkigt på jobbet idag...var lite folk på båda jobben. Ingen att snacka skit med. I morgon blir det nog bättre.

Ids inte skriva nåt mer ikväll...ska slötitta lite på Kändisdjungeln innan jag lägger mig och läser Flyga Drake.

Ha en bra kväll. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0