Back to Umeå...

Jaha då har den här helgen gått. Har haft en toppenhelg! Tusen tack till Viktor som tagit hand om mig!
I torsdags åkte jag till pappa. Där hemma fick jag lite vin och varma mackor och lite briost, mums! Såg lite film innan ögonen sved så mycket att jag var tvungen att stänga dem för natten.

På fredagen träffade pappa och jag min storasyster Christine, hennes man Magnus och lilla Tindra (Sebbe var sjuk och hemma med farfar). Pappa bjöd på god lunch på Kungshallen. Sen tog jag min resväska och drog iväg mot Blåsut. Gjorde mig i ordning för lite party. Åkte vid 17 tiden till Aspudden för att inspektera Viktors lägenhet (klart godkänd). Vi delade på en flaska bubbel innan vi drog vidare mot Söder. Där åt vi på en Grekisk restaurang. SUPERgott. Lammfilé med dragonsås...mmmm. Viktor bjöd :-)

Efter middagen gick vi vidare till Ljunggrens och där fick jag träffa alla Viktors nya arbetskompisar. Vi drog alla vidare till Undichi sen. SÅÅÅÅ kul..... Tog taxi hem vid 1tiden.

På lördagen blev det lite shopping på egen hand i Globen. Köpte lite nya kläder till Alvin och några små presenter till honom. Köpte lite hämtmat (canneloni med ricotta o spenat, mums!) Åt i syrrans lägenhet och sen var det bara att göra sig klar för en tripp till Grönan med Viktor.

På Grönan träffade jag min kära Ingela...som jag lekte med i Västerhaninge tills jag var 8 år och flyttade till Umeå. Såå roligt att träffa henne igen. Och ännu mer kul att hon kanske tar sitt pick och pack o flyttar till Norrland snart!!! Det blev iaf en trevlig o lugn kväll på Grönan med mycket karuseller. Åkte hem vid 23 tiden. Då var vi rätt nöjda och ville hem och sova. Ingela gick vidare till Patricia och jag o Viktor drog hem mot varsitt håll. Jag gröna linjen och han röda :-)

Idag kommer Viktor hit och hämtar mig för att skjutsa mig till Arlanda. En riktigt god vän! Kommer sakna honom på Armstrong.

Nu blir det duschen innan "taxin" går till flyget. Ikväll kommer Alvin hem så det kommer bli sååå trevligt att komma hem, och SLIPPA komma hem till en tom lägenhet :-)

ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0