Äntligen...

Nu har jag tagit beslutet, och jag är övertygad om att det var det rätta. Man kan ju inte med säkerhet veta vad som händer i framtiden, men jag tror att det kommer ordna sig. Jag vill inte berätta i klartext förrän i morgon, men DÅ ska ni få veta allt :-) Jag kan säga att det har varit en känslomässig dag, men jag är nöjd.

Ser fram emot läggdags, då jag sovit ca 7 timmar sammanlagt på 2 dygn. Håll en tumme och en tå för att jag får en god natts sömn nu när allting löst sig.

Nu ska jag mysa med min lilla älskling. Alvins nya favoritlek är "mamma, pappa, barn" med bilar. Hahaha, ja han är söt min lilla guldklimp.

Ha det bäst, och ha tålamod. I morgon kommer allt i klartext för er som är nyfikna :-)

Dagens låttips "Hurricane" m Asha Ali (är hon som sjunger i nya Saab-reklamen, men detta är en bättre låt)

Puss

Kommentarer
Postat av: Thomas Sverker

Skönt...då kanske även vi andra kan få sova på nätterna.....väntar ivrigt på morgonen...nu blir det mentalist..

2009-09-29 @ 20:52:53
URL: http://www.jets.nu
Postat av: Nyman

Lycka till, med vad det nu e?!?!

2009-09-30 @ 16:40:48
URL: http://www.stojg.net/jpx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0