Vilken måndag...

...Dagen började helt ok på första jobbet i Hsund. Har rätt mycket tid över, så jag håller på att verkligen rensa undan så att det inte ska ligga nåt gammalt skit när jag slutar. Sen kommer jag på nästa jobb i stan...suck...Har fått 6 tokiga mail IGEN! Trots tidigare varningar...3 av dem var till alla, och 3 bara till mig. Visst, snälla ord...lite överdrivna men inget ont i dem! Men när man vet att det inte är skrivet i nyktert tillstånd och när man endast hälsat på människan känns det bara obekvämt! Men de 3 som var till oss alla...oh lord säger jag bara...önskar jag kunde dela med mig här, men känns inte rätt. Men jag kan säga att de var aningen förvirrade, mailen vi fick!

Har tagit mig iväg och tränat idag! Tusan så skönt det var! Förstår inte varför det alltid ska ta emot att gå dig, trots att man nästan ALLTID tycker det är underbart att vara där...

Har försökt att i mitt huvud få ihop veckan...Såhär kommer den nog se ut:

Måndag (har ju redan gått) - Jobb till 17:30 samt träning.
Tisdag - Jobb till 17, storhandla, träning
Ons - Jobb till 17:30, film
Tors - Tandläkaren (laga hål), jobb till 18, till verkstaden o få däcken bytta
Fre - Jobb till 16, hem o fixa till mig sen ut med mina underbara arb.kompisar. Äta o dansa med dem hela natten lång
Lör - SOVA, film
Sön - Träna, vara ute i friska luften, film

Jo jag vet...mycket film. Men jag har 4 Johan Falk-filmer att se! Dom var ju underbara de första två och tänkte försöka beta av de andra den här veckan :-) Fast på söndag vet jag inte om jag hinner se någon, får ju hem skatten då.

Nu ska jag ringa syster yster, sen se lite tv. Puss på er!

http://www.youtube.com/watch?v=CL2LYLbaQ3Q braaaa låt, tack ex-svärmor för tipset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0