Sweet Sunday

Vill börja med att tacka för alla inlägg! Superkul att ni som läser kommenterar lite då och då...

Jag mår BRA! Hade supertrevlig igår. Började kvällen på Hedlunda, vin o surr och supersmaskiga...popcornkärnor?? Sen tog vi bussen och intog Allstar. Var jättemånga människor man kände så det blev precis som jag trodde, superkul. Det bästa var att jag fick kramas med min Ullis. Var såå länge sedan.
Lite kan man ångra..kunde ha tagit ett nummer, eller iaf ett NAMN! HAHA. Men men...kanske dyker upp i vimlet någon annan gång.

Har haft en jätteskön söndag. Sett film (Vapenbröder), mycket bra! Ätit lite heta räkor och lite cheese/chili pringles. Lagat lite matlådor. Sovit lite. Sett mitt bästa The Hills. Väntar nu på Ensam mamma söker (nej jag tänker inte söka till nästa säsong..) Sen börjar ju miniserien om Hagamannen! Måste ses! Sen blir det nanna kudde för i morgon är det jobb igen, och det bästa...min skatt kommer hem. Saknar honom så det gör ont!!

Nu börjar nedräkningen. Den 30e drar jag och Alvin ner till Sundsvall/Stöde. På kvällen ska jag och syrran se Moneybrother, för 5e gången :-) Me loves him! Hoppas han (Anders Wendin) förstår nu när han ser mig för 5e gången att jag är den perfekta hustrun...u can always dream :-)

Har inte så mycket tankar just nu...inte på något speciellt i alla fall. Känns rätt skönt att få vila hjärnan. Jag trivs på jobbet, jag trivs med mina vänner, jag älskar mina Alvin-veckor. Jag älskar hösten (synd bara att den är slut snart), jag trivs med min lägenhet. Jag är tillfreds med livet nu! Jag är glad att jag gått vidare, och lämnat vissa saker bakom mig. Me happy 2day. PUSS!

Låttips: Blow him back into my arms - Moneybrother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0