Suger...

Jag suger på det här med bloggande....JAG VET! Inte får man några hängivna läsare när man skriver max en gång i veckan hahahaha! Tycker det är nog mycket när man väl sätter sig med datorn. Facebook, mail, msn...en riktig stress-maskin.

Idag har jag fått lov att VABa. Alvin hostade typ hela natten fr kl 3 och var supersnorig. I förmiddags hade han lite feber men nu ikväll var det helt okej. Lite hosta fortfarande bara, men förhoppningsvis kan jag jobba i morgon. Är ju sista veckan på Holmsundsjobbet! Vill inte missa de sista dagarna med gänget :-( Dessutom mycket att göra! Så typiskt att han skulle gå o bli sjuk. Men det är ju samma visa för alla varje höst. Tror nästan hälften av barnen på dagis var sjuka i tisdags...

Snart börjar Grey´s Anatomy, måste seees! Längtar dessutom redan till onsdag nästa vecka...har blivit en total Johan Falk-nörd. Då kommer 5an och 6an ut på hyrfilm. Har redan bokat filmsällskap till en av filmerna. Och nu när jag fått min kära kusin att bli betuttad i den sunkige, men otroligt sexige Frank Wagner, hoppas jag på filmdejt även med henne nästa vecka ;-)

Nu är nedräkningen igång på ALLVAR! På fredag, om en halvtimme, får vi se honom...the man the myth the legend...Anders "Moneybrother" Wendin! Okej var väl kanske lite att ta i där i presentationen. Men både jag och syster ser mycket fram emot hans uppträdande...för 5e gången :-)
Sen blir det en mysig helg med mammsen o Gert o syster o Alvin i Stöde. Myspys

Ha en bra kväll o håll en tumme att jag får gå till jobbet i morgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Huhu hur gör man ?? Wilma har hostat i en vecka och febern har det varit upp och ner !! Hoppas det inte blir något mer / Kram

2009-10-28 @ 20:58:02
Postat av: Jesus Hitler

vad betyder VAB'a? född i farstun. hahahahaha hängiven fittslickare*

2009-10-29 @ 00:15:51
URL: http://jesushitler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0