Nöjd

Nu är det mindre än 3 veckor kvar på H-sunds-jobbet...Oj vad jag kommer sakna alla! Faktiskt! Har trivts sååå bra! Jag känner väl i mitt hjärta att jag tog rätt beslut, men känns ändå ledsamt att lämna alla.
Resan till detta beslut var ju lång och känslosam! Fick två erbjudande om heltid på tre dagar. Slets mellan hjärna och hjärta, förnuft och känsla. Vissa tycker nog att det var ett angenämnt "problem", men det blev superjobbigt! Hade ju trott att det skulle gå så lätt, jag hade ju bestämt mig! Och så blir INGET som man tänkt sig! Blev nästan budgivning haha! Men som sagt, beslutet togs av mig och jag är nöjd. De flesta sa "följ ditt hjärta", men jag tror ändå förnuftet vann :-)

Idag har varit en bra dag. Har fått mycket gjort på båda mina jobb. Vill hinna städa undan och få bort allt så inget ligger kvar när jag slutar.

Alvin är nog världens goaste..igår sa han "mamma, såhär vacker har du aldrig varit" HAHAHAHA han är ju världens bästa son! Vet precis vilka knappar han ska trycka på för att mamma ska le hehe! Sen säger om sig själv "fast jag är inte vacker, jag är mer coool" SÖTNOS! Jag kan skratta mig lycklig för att jag fick en så fin son. Han har ett stort hjärta!
Blev lite ändrade planer inför jul också. Alvins pappa ska vara med oss på jul, så jag vet en som kommer att bli överlycklig för det :-) Blir nog bra. Jag tycker man ska kunna fira tillsammans för barnens skull. Julen är ju trots allt mest för barnen.

Fick låna en bok av V idag, Tommyland (av Tommy Lee)...ska bli spännande läsning. Den var på engelska så den blir nog extra äkta på grund av det. Måste bara läsa klart Läckbergs "Fyrvaktaren" först. Jag tar gärna emot boktips! Älskar att läsa!

Ha en bra tisdagskväll! Kram

Dagens låttips: In Bloom - Nirvana


Kommentarer
Postat av: Nyman

Då måste du läsa "jägarliv i jokkmokks fjällvärld"

2009-10-13 @ 20:09:15
URL: http://www.stojg.net/jpx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0