Friday I´m in love

nä jag är inte kär så...är ju en låt med Cure jue...Men jag är nog allt kär i min lilla go-skatt som jag har här hemma. Han är så underbar och gör mig alldeles varm i kroppen av kärlek!

Ikväll blir det en tidig kväll...är supertrött, som de flesta fredagar...
I morgon kommer blir det långprommis, sen kommer Carola hit på eftermiddagen, och det ser vi verkligen fram emot!
Söndag (om vädret tillåter) tillbringar vi någonstans vid Kassjö. Där ska det tydligen klippas får, åkas häst o vagn, köpas lammkött och se någon hundtävling. Sara med barn följer med oss dit. Hoppas på strålande sol och härligt höstväder.

Vill inte ÄNNU skriva i klartext...återkommer på måndag...Nu är förväntningarna så hög på många att MÅNGA kommer bli besvikna hahahahaha! För det är ingen dundernyhet. Inget smaskigt eller spännande. Jaha..där rök 20 av mina trogna besökare ;-)

Ha en supermysig fredagskväll! Själv ska jag lägga mig och läsa i sängen. Puss!

Tips...kolla in Brännö Serenad med Moneybrother på youtube...min blivande (gulliga) man hehe (a woman´s got to have dreams!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0