En gång i livet

Är det så...att man en gång i livet får känna på den riktiga kärleken, eller finns det flera chanser?

Varför jag börjat reflektera över detta är bl a det faktum att jag faller för "fel" killar. Vad är det med the bad guys som gör dom så intressanta? Dom blir oftast mer intressanta...bara för att dom har självförtroende, är rakade, utstrålning, är spännande. Men innerst inne vill man ju inte ha något med dom att göra. Dom är otrygga, säkert inte trogna, dumma värderingar m.m m.m
Jag har alltid dragits till dessa...spännande "varelser", men aldrig fått ut något bra av dom. Jag bröt mönstret och det var med min sons pappa. Det höll i 7 år. Det skulle det aldrig gjort om jag satsat på någon som jag vanligtvis föll för. Och jag kan skratta mig lycklig som fick dom 7 åren! Även om det mot slutet inte var någon dans på rosor...

En vän sa ungefär såhär till mig idag "Satsa på att träffa en brandman, eller en polis. Då får du livserfarenhet och självförtroende, på ett bra sätt"..Been there, done that. Kom faktiskt på att jag dejtat både en brandman och en polis, och jag kan säga att det där som jag söker, inte sitter i ett yrke. Inte i en bad boy eller en snäll nörd. Det bara finns där, hos någon, hoppas jag...någon där ute som är menad för mig. Ska inte stressa mig fram i livet, inte söka..jag får hoppas på att han en dag finner mig... En som har allt det där, som jag brukar falla för. Fast på ett bra sätt och lite till...


"En gång i livet möter du nån som ändrar det som sker, 
som ändrar det du ser En gång i livet möter du nån       
som ändrar det som sker, som ändrar allt du ser
Och det är allt du förstår allt du kan och allt du vet Det är din nya verklighet…" Gyllene Tider

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kanske fanns där.... men blev less

på vänta när du letade bland alla "badboys"

2009-10-09 @ 09:51:44
Postat av: Anonym

If the people we love are stolen from us, the way we have them to live one is to never stop loving them. Buildings burn, people die... but real love are 4-ever...

Har du älskat honom klart? I så fall kommer du älska igen... det är upp till dig att älska igen. Tillåt dig själv, då kommer det! Din sons pappa kommer alltid vara din sons pappa, äsla honom för det! Men glöm aldrig bort att hitta någon ny att älska som man älskar då själen är lycklig. Du kommer att hitta någon! Tiden kommer! Var inte övervänt... för det bästa i livet kommer oplanerat!



Å du bad boys... det har du intalat dig själv, du är inte den du ´var för 10 år sen, förstå det! O när du förstår kommer han att stå där! Vacker, snäll.omtänksam och full av kärlek!

2009-10-10 @ 00:30:55
Postat av: veronica

hejsan!fin blogg du har,ska sätta in den på min lista.



ja du det där med bad boys är juh roligt men inte så länge,hoppas du kan hitta nån bra kombo av lite bad + allt annat som behövs för att man ska må bra:-)

2009-10-10 @ 19:39:53
URL: http://alltainget.blogspot.com/
Postat av: Anonym

intressant inlägg :)

2009-10-10 @ 20:18:55
URL: http://zassedapts.blogg.se/
Postat av: HANNA

hur mår du`? :D

2009-10-10 @ 20:33:30
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGVÄRLDENS MEST MUSIKFYLLDA BLOGG ÄR NU IGÅNG! KIKA IN OCH LYSSNA PÅ ALL GRYM MUSIK SAMT REMIXER SOM DET BJUDS PÅ!

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

http://ceciliesjostrand.blogg.se

2009-10-10 @ 20:38:03
Postat av: kickan34

nej jag har bara dejtat snälla, och mesiga, jag vill ha lite mer drag i , men e de för mycket begärt, för att dom inte ska va bad boys, och de vill jag ju inte ha.. :S :O

2009-10-10 @ 20:50:09
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Jesus Hitler

haha, jag VET varför du faller för dom. dom är SINNESSLÖAH. objekt. redskap. :D hahaha jag tänker precis så om tjejjer. fast dom får helst inte vara rakade. hahaha :D

2009-10-20 @ 08:49:57
URL: http://jesushitler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0