OH MY GOD!

Vilka dårar som handlar på GK´s i Ullared. Någon som såg programmet?! Man måste ju nästan ta en tripp dit någon gång i livet, bara för att kolla in alla dessa skumma personer som åker dit och shoppar loss! Ja då har man i alla fall fått sig ett gott skratt ikväll...

Hade en mysig helg i Sundsvall. Tyvärr var man trött såklart på fredagskvällen, då vi såg Moneybrother. Dels hade jag gråtit nästan halva dagen. Blev en känslomässig sista dag på Armstrong...Kommer sakna alla jättemycket!
Men Moneybrother är Moneybrother. En ögon OCH öronfröjd. Köpte med mig en tomatsoppa (Moneybrother & Max´s Tomatosoup) och en skiva. Fick båda signerade efter konserten, men eftersom jag drog upp dom ur väskan trodde MB att jag snott dom..HAHA fast sådär på skämt, med glimten i ögat, som bara Moneybrother kan hehe.
Lördagen blev hemmamys i Stöde med Alvin o mamma o Gert o syrran.
På söndagen drog vi iväg till Ikea, jag och Alvin. Shoppade lite smått o gott, sen hem till Umeå igen.

Idag är jag lite halvförkyld igen! Sitter kvar i kroppen och äter upp min energi, men vill aldrig bryta ut helt.
Har haft en rätt rolig dag på jobbet idag. Första dagen som heltidsanställd. Trevliga arbetskompisar även där.

Skulle behövt städa o tvätta ikväll, men det finns ju kvar..som en klok person sa till mig...Får bli en annan dag.

Nu ska jag lägga mig och läsa En annan del av Bromma, sjukt rolig bok! Vill vara som Bella i boken, helt galet tokig haha!

Börjar redan tänka på helgen...hoppas den erbjuder nåt kul och spännande. Mindre troligt, men man kan ju alltid hoppas!

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mia E

Hej!

Kul att du har en blogg :D Kikar in lite.

Jag har varit på GKås i Ullared en massa gånger och det är helt sjuk :D Tanterna är värst, dom slås fram med sina kund vagnar. Jag ska dit nu i slutet på månaden för att kolla efter lite julklappar ska lura med mig killen me ;)

Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2009-11-02 @ 21:22:51
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: Jesus Hitler

jag har åxå vart i Ullared! det är helt out of control, I tell ya.



den här låten säger som allt; http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70

2009-11-02 @ 23:35:05
URL: http://jesushitler.blogg.se/
Postat av: linn

vad kul att du har en blogg

=)

2009-11-03 @ 10:53:14
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0