Lördags-update

Jag är verkligen inte bra på det här med att blogga. Tar mig aldrig tid, det kanske ni märker...Men men. Är väl mer "terapi" än ett sätt att exponera sig..så jag skriver när jag får lust.

Jag är sjuk :-( Har varit dålig hela veckan, men jobbat på med feber o snuva, hosta och ont i halsen. Alvin har varit hemma från dagis med sin pappa, det var Alvin som smittade mig. Vet inte om det är vanlig influensa eller svinis..spelar ju ingen roll, jobbigt är det ändå!

Tänkte åka en sväng på Barnens Hus idag för att inhandla lite julklappar, för att ha något att göra ikväll. Tänkte slå in julklappar och kanske ta ett glas vin. Men jag orkar inte åka dit...känner mig rätt svag i kroppen. Vill inte gå där och smitta alla. Kanske blir ett glas vin ikväll ändå, utan julklappsinslagning, men inte om jag får hög feber igen.

Det är trist att vara sjuk. När kroppen inte orkar göra något, men huvudet är JÄTTEsugen på att hitta på något. På tv är det bara skit, och jag har sett de två filmer jag hyrde igår...har en tvätt i maskinen men det gör sig ju självt...Men jag ska iväg o lämna igen filmerna, så jag kanske hyr en till, bara för att få tiden att gå.

Hade ett rätt intressant samtal i förrgår..någon som ville öppna sig, men jag förstod inte riktigt vart han ville komma faktiskt...Men det var intressant att höra att det finns fler "som jag".

Hoppas o ber till gud att denna sjuka går över snart..så man inte behöver vara sjuk när Alvin kommer på måndag. Men det är segt..vill aldrig gå över!

Hoppas ni får en rolig o mysig helg! Kram på er alla, over and out

Dagens låttips: Through Glass med Stone Sour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0