Lördags update

Jaha då var den här veckan snart slut då...var tar tiden vägen?? Har varit en liten stressig vecka för Jenny, inre stress. Vet inte varför, men igår var jag nära att kollapsa när jag kom hem. Nu känns det lite bättre...
Idag har vi försökt hitta lite julstämning. Bakade pepparkakor med Sara o Adam..slutade med att Alvin o Adam gick o lekte och jag o Sara fick slutföra det hela. Stoppade in två plåtar i ugnen, tills det började lukta bränt och jag undrade om jag glömt en platta på eller något. Hade ju värmt glögg...Men det var ju såklart pepparkakorna som en del börjat få en mörk brun färg..några gick att rädda som tur var hihi. Så går det när två tankspridda och stressade människor försöker göra flera saker samtidigt haha. Men kul var det!

Nästa vecka ska julklappsinköpen slutföras. Tänkte hinna med en eller två biofilmer också. New moon och Luftslottet som sprängdes. Ni som ställer upp frivilligt kan anmäla intresse hos mig under veckan ;-)

Igår blev det lite mys med trevligt sällskap och kräftor med hemmagjord aioli m lime. Vilka kockar! Blev supergott, och aiolin passade utmärkt idag till kycklingspett. Vi hann även med lite pop & rock-spel, vilket jag såklart tog hem, big time :-D

Nu blir det att kika lite på Robinson, sen en tidig kväll för att ta igen sömnen jag missade igår natt. Ha så mysigt! Tänd ljus och ta hand om varandra...

Dagens musiktips Timglas - Lars Winnerbäck

Kommentarer
Postat av: -jag

En osjälvisk handling från min sida. Förlorade bara för att göra dig glad såklart.. Eller, vem bryr sig, e ju bara ett spel.. Eller, spela stor roll då.. Eller, noga då.. Eller... eh, skit på´dig;)

2009-12-03 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0