I will survive..

Känner mig såå mycket bättre idag! Idag blir förhoppningsvis den första feberfria dagen, vilket betyder att jag absolut inte smittar (vad jag än haft) i morgon. I morgon blir det back to work! Ska bli skönt att få dagarna att gå...är boooring att ligga hemma.

Idag vid 14 tiden ska jag åka o hämta hem mitt lilla hjärta. Ska bli helt underbart att få rå om honom igen! Har varit extra jobbigt att vara utan honom nu när man inte ens orkat sysselsätta sig med något. Fick lite inspiration igår, av en god vän, blir kanske lite julbak på lördag. Köpa hem lite pepparkaksdeg och glögg och ha lite julmys med Alvin. Måste leta fram min Ainbusk-julskiva...

Nu blir det lite kaffe, första koppen på 4 dagar. Mmmmm.

Ha en underbar måndag! Over and out...

Dagens låttips: Sittin´on the dock of the Bay - Otis Redding

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha...hoppas du skojjar nu! Ainbusk??!! Döda mig långsamt...

2009-11-23 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0